Leverings Condities

Leveringscondities

LEVERING VIA pakketdiensten
Vlaggenplaza verstuurt alle (grote) pakketten met verschillende diensten zoals UPS, Packs, GLS.

Wij streven ernaar uw bestelling zo snel mogelijk te verzenden onder de volgende voorwaarden:
- Bezorging 5 dagen per week.
- Gratis tweede leveringspoging bij niet-thuis.
- Wanneer aflevering niet mogelijk is dan laat de bezorger een afhaalbericht achter in uw brievenbus
 
VERZENDKOSTEN
- Verzendkosten binnen Nederland en Belgie € 9,00 per bestelling
- Verzendkosten buiten NL/B op aanvraag.

DEELLEVERING
Meerdere artikelen in 1 bestelling worden mogelijk in delen geleverd. Hiervoor worden geen extra verzendkosten in rekening gebracht. De leverstatus kunt u volgen door in te loggen op uw account.

VERTRAAGDE LEVERING
Bij een leververtraging nemen wij binnen 5 werkdagen contact met u op.

NIET LEVERBARE ARTIKELEN
Indien een artikel onverhoopt niet leverbaar is dan berichten wij u hier binnen 5 werkdagen over. Het betaalde bedrag maken wij dan binnen 14 dagen op uw rekening over.

Garantie / aansprakelijkheid

AANSPRAKELIJKHEID
•    Aansprakelijkheid van Vlaggenplaza uit hoofde van een ondeugdelijke levering is in alle gevallen beperkt tot het vervangen of herstellen van het artikel of tot het terugbetalen van ten hoogste het aankoopbedrag.
•    Vlaggenplaza aanvaardt uitdrukkelijk geen enkele claim inzake gevolgschade in welke vorm dan ook.
•    Vlaggenplaza is niet aansprakelijk voor schade als gevolg van door derden begane opzet, schuld,   nalatigheid of onoordeelkundig gebruik.
•    Vlaggenplaza aanvaardt geen aansprakelijkheid voor schade als gevolg van wassen, drogen, strijken,   stomen of andere vormen van behandelingen aan het geleverde product.
 
KLACHTEN
Vlaggenplaza neemt uw klacht serieus. Bent u niet tevreden over een door ons geleverd product of onze dienstverlening? Neem dan contact op met onze klantenservice via het ticketsysteem op onze website. Via "mijn account" kunt u bij tickets online uw vraag te stellen. Deze vragen ontvangen wij direct en zijn direct gekoppeld aan uw factuur en gegevens, waardoor we u sneller van dienst kunnen zijn. Mocht u ons telefonisch willen spreken dan kunt u ons altijd bellen.Wij nemen uw klacht direct in behandeling en nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

Telefonisch zijn wij bereikbaar op werkdagen tussen 09.00 tot 17.00 uur.

T. 0187 640 177